Image Map

8 okt. 2008

Seg dag


Har det varit idag. Börja klockan åtta en ledig dag med ett oehört befriande personalmöte. Längesen jag vräkte ur mig så mycket på jobbet, men det kom nog till nytta tror jag. Även om det tillkom en del för mig ganska meningslösa nya rutiner. Men men, vad det lider....

Sen blev det en helrunda på stan med Lovisa. Hittade mig en kofta och kattmat. Kattmaten var mer än dubbelt så dyr än koftan, bortskämda katta;)

Kvällen har mest ägnats åt soffan. Jag i ena ändan och Lovisa i andra. Skönt med även såna dagar ibland. Snackat en del skit och glott på skräp på tv.

Stackars Tomas är fortfarande på jobbet, han lär nog inte komma hem än på ett par timmar. Uppdateringar som tar LÅNG tid. Han förväntas hem vid 2-tiden inatt. Då hade jag tänkt att jag skulle ligga i sängen och sova. Orkar fanken inte vara uppe så länge, fattar inte hur han orkar..fast det är klart, han har ju dunderhonung=)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)