Image Map

18 nov. 2008

Läcker in!!


Blir inget långt inlägg ikväll, ska egentligen sitta o plugga lite hade jag tänkt.

Nu börjar det rulla igång ordentligt på utbildningen, kommer att få oss en ordentlig utmaning imorn och på torsdag. Jag tycker att det ska bli riktigt roligt men de finns de som är ganska ordentligt nervösa;)
Hade ett mellanlandningsprov idag, gick helt OK. 91,32% av 100%, kändes som ett ganska bra resultat, blev nöjd.

Vi har fått ett litet problem här hemma, det läcker in från taket!! Som tur väl är så är det enbart över carporten. Är ett fristående tak utan innertak så det ska tydligen inte vara så krångligt att laga säger de som kan men man blir ändå lite nervös. Ingen större fara än så länge men det måste åtgärdas, bara att hoppas på soligt och torrt väder i helgen. Eftermiddagarna är så mörka så det är nästintill omöjligt att göra nåt efter jobbet.

Satt och pratade med en gammal kollega igår på telefon. Kul att snacka, vi är bra vänner men knappt hörts av sen jag slutade. Inte haft tid helt enkelt, varit så mycket annat runtomikring. Men igår fick vi snacka av oss. Och ska jag vara ärlig så känns det ganska skönt att inte vara kvar där ute längre så som det ser ut just nu. Inte mycket som flyter som det ska tyvärr...blir väl bättre när det blir inarbetat men just nu är det tydligen ganska upponer vänt. Nej jag tycker än så länge bara det är skönt att slippa ifrån det!!

Nu blir det att läsa lite och se om det fastnar nåt, hoppas kan man ju alltid;)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)