Image Map

25 jan. 2009

Söndag hela dagen


Alldeles snart är den lediga helgen över, bara ett par timmar kvar sen är det fullt upp med jobb igen. både skönt och inte skönt.

Igår var det pokerkväll hemma hos Gustav. Hihi, det var roligt. Jag vann första rundan och kom tvåa i andra så det är klart att jag tyckte det var roligt=) Blev inte mycket rikare på det men lite... pengar jag inte hade från början så det måste man ju vara nöjd med;)

Annars har det väl inte hänt så fasligt mycket i mitt lav på sista veckan. Nej, funderade en stund extra men nej jag kan inte komma på något så där speciellt. Tråkigt det lät... Men jag har jobbat hela veckan och Tomas har varit hemma sjuk så det är kanske svaret på frågan.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)