Image Map

22 juni 2009


Nu är midsommar slut och man är tillbaka till verkligheten. Känns som att jag skulle behövt ha semester efter denna ledigheten, kan inte påstå att jag känner mig speciellt utvilad.
Har ju haft folk hemma hela midsommarhelgen, vi som inte är vana vid att ha barn hemma har onekligen haft fullt hus. Vi hade upptäcksfärd hemma igår efter att de hade åkt. Letade efter värmeljus, lilla tösen har tyckt att det varit hiskeligt roligt att gömma dessa överallt i huset;)

folk i all ära hemma men gud vad lugnt, tyst och skönt det var igår efter att de hade åkt. Det var som om luften gick ur både mig och Tomas. Satt ute på infarten och bara tittade på varandra, orkade varken säga eller göra någonting.

Är inte sugen att vara här på jobbet alls idag... Vet att det kommer samtal idag som troligen inte kommer att vara trevligt alls. Tungt att bara sitta och vänta...
Efter jobbet blir det en runda in till stan, troligen med Lovisa för att leta present till Tomas som fyller år på fredag. Blir lite kalas på fredageftermiddag men min släkt. Känns lite avigt att fira födelsedagar just nu men samtidigt så måste man fortsätta få uppleva lite glädje samtidigt.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)