Image Map

2 juni 2009

Nice surprice:)


Det fick jag mig när jag satt i solskenet o åt mina mycket välsmakliga panpizza igår på jobbet. Ett trevligt telefonsamtal som talade om att jag nu äger min bil=) Inte dumt alls, jag är djupt tacksam åt denna jultomte som ordnat detta för mig!!

lite små segt att jobba igår kväll, var lugnt nästan hela dagen. Ringde inte på nåt speciellt så det fanns tid över att göra annat. Även att det är skönt när det är lite lugnare så trivs jag nog som bäst när det är full rulle hela dagen. Alltid trivts bäst med det när jag jobbar. Blir rastlös och förbannat röksugen bara av ta det lugnt på jobbet.
Jobb som hägrar idag oxå. Samma tid som igår, hela veckan är sen. Men jag har lite lyckoämnen att se fram emot idag tror jag. Lite extra pengar är aldrig fel=)

Lika fint väder idag som det var igår, härligt=) Satt ju ute o åt lunch igår på jobbet. Klockan var strax innan sex på kvällen o solen bara gassade. Det var så varmt o skönt!! Uteplatsen är riktad ut mot Långö så man sitter mitt i solnedgången. Det är ingen dålig placering alls faktiskt.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)