Image Map

26 feb. 2013

Flormar - DC 04

DC 04 är det lacket fån Flormar som har minst duokrom effekt. 


Det ser mest rostrött ut på bilderna och det var mest det jag såg i verkligheten också. I extrema vinklar kunde jag få fram en brytning åt det bruna hållet. Men det är precis på gränsen att jag lyckades få med det på korten. 




Två lager med topplack, lätt att lacka med. Inte min favorit bland de Flormarlacken jag köpte men jag gillar detta. Lite speciellt och inte alldeles vanligt. 



Inköpsställe: Flormar

/Lela

9 kommentarer:

  1. Åh jag tycker det var en underbar färg! :-)

    SvaraRadera
  2. Det var ju en fin röd, men hade du inte sagt att det var ett dukormt lack hade jag inte kommit på det själv ^^

    SvaraRadera
  3. Höstigt och fint... Men de duokroma kunde ju synts liiiite mer om man säger ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte att det här lacket var väldigt fint. Dock kan jag tänka mig att man blir lite besviken när man förväntar sig ett duokromt lack :)

    SvaraRadera
  5. Du! Var på Gina Tricot idag, och de har numera också en Peridotkopia. Blue Bug. Du som vill ha alla ;-) Spring å köp!

    SvaraRadera
  6. Håller med Cactus, hade du inte sagt att det var duochromt hade jag nog inte märkt det. Inte min färg att ha på hela nageln men jag hade nog köpt det (om jag varit i barcelona och sett det dvs) ändå bara för att använda till nail art. Kul att du inhandlade lite annorlunda märken så man får se lack man inte får tag på lika lätt, blir lite variation bland bloggarna man läser helt enkelt och det är bra. Om tre personer visar samma lack så tappar jag lite sugen att kommentera på alla tre om samma lack. Men men, det är ju bara mitt gnäll..haha :)

    SvaraRadera
  7. Aaah har precis lackat med detta o kände att jag sett det på bild för inte jättelängesen så jag googlade och hamnade här :)
    Mitt ser mörkare ut o ska se om jag kan fånga ngt duokromt på bild sen.....

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)