Image Map

4 dec. 2013

By K - Blue Fog

Utskickat i recensionssyfte

Ljusblått är kanske inte den första färgen jag förknippar med en höstkollektion. Men Blue Fog kommer just från höstkollektionen så möjligen att jag behöver omvärdera mina åsikter där. 


Pastelligt blått krämlack med helt fantastiska egenskaper, det täcker på ett flödigt lager. Perfekt om man vill ha snabbt resultat eller behöver en fin grund för en nailart. 



Ser på bilderna nu att det ser lite tunt ut främst på ringfingret men det syntes inte det minsta utanför kameran. Så länge inte naglarna ska synas under lupp så klarar de sig utmärkt med ett lager. 
Färgen då? Jo den är fin och jag trivdes lite oväntat bra i den. Kanske så att jag även behöver omvärdera mitt tyckte till blått i allmänhet och inte bara ljusblått i en höstkollektion?



Kollektion: Hösten 2013

/Lela

8 kommentarer:

  1. Roligt med ljusblått i en höstkollektion, älskar såna oväntade moment. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ungefär lika oväntat som att det skulle täcka på ett lager. Oväntat och kul:)

      Radera
  2. Inte dumt alls faktiskt! Eftersom det heter något med dimma så köper jag att det kan vara från en höstkollektion ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, du tänkte så du... ja varför inte? Gör det lite mer logiskt kanske.

      Radera
  3. Vackert, är ju inget typiskt höstlack men snyggt var det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det är ju faktiskt det som är det viktigaste:)

      Radera
  4. Håller med Nailtastic, roligt med en oväntad färg. Och den är ju dessutom väldigt tjusig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)