Image Map

21 aug. 2014

Code - G602

Sakta men säkert jobbar jag mig igenom alla glitterlack sambon köpte i Sydkorea. De här med glitter går i perioder hos mig och just nu är det mer mjölkigt glitter än som här, nästan självlysande glitter som här. 



Glittret består av turkosa hexagoner, lila hexagoner, blåa och svarta fyrkanter och små rosa hexagoner. De lyser i flaskan och de kom än mer till liv ovanpå Primark - Neon Pink. 




Tycker det är snyggt och kan tänka mig ganska många olika lack att lägga det på. Svart, antracit, mörk lila, koboltblått. Förslagen är många. 




Inköpsställe: Present från Sydkorea

/Lela

9 kommentarer:

  1. Tyckte också om det här. Ett sånt som funkar på så mycket olika färger är alltid kul att ha i samlingen.

    SvaraRadera
  2. Läckert, och knalligt snyggt ovanpå det rosa. Blir dock nyfiken på hur det skulle se ut ovanpå grått...

    SvaraRadera
  3. Blått och rosa är en hit hos mig, riktigt läcker combo! Han verkar ha öga för nagellack, din sambo!

    SvaraRadera
  4. Riktigt coolt glitter och jag gillar den färgglada kombinationen!

    SvaraRadera
  5. Tycker du valde en perfekt bas till detta, kombon är skitsnygg!

    SvaraRadera
  6. Super snyggt! Glitter är aldrig fel

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt, alla dina andra förslag låter ju toppensnygga också!

    SvaraRadera
  8. Snygg kombo, gillade detta glitter. Jag är också som du och har perioder av glitter.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)