Image Map

5 dec. 2008

Finaly!


I´m so happy, i´m so glad that i´ve got you!!

ÄNTLIGEN har gamla jobbet lyckats göra rätt för sig och betala ut mina semesterpengar. Massa pengar på kontot och det gör mig så lycklig!! Första gången på länge som jag känner att jag faktiskt har råd att spendera lite pengar. Underbar känsla!!

Igår var det julfest med teamet. Trevligt, åts planka och pratades en hel del. Börjar kännas som att man börjar smälta in lite i gruppen nu, komma in i gemenskapen. Blir så mycket roligare då.
Hade julklappslek igår, riktigt roligt att se folk bli så giriga=) Lite enkelt förklarat så köper alla tre paket var som man lägger i mitten och alla som är med placerar sig i en ring runt om. Sen slår man med en tärning, så många priclar man slår så många paket får man ta. När pakten i mitten tagit slut så får man ta av varandra. Men bara om de har mer än två paket. Två paket är man alltså garanterad. Det var som sagt riktigt kul att se alla bli så hystersiskt hagalna=)

Idag är jag ledig, ligger hemma och tar det lugnt. Har fruktansvärt ont i magen, förstår inte varför. Riktig magknip emellanåt, blir till att ha en lugn dag.

Nu kom hjärtat hem, umgås lite och mysa=)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)