Image Map

11 dec. 2008

Årets första snö...


har jag varit ute och gått i idag. Visserligen bara fram och tillbaka till affären men det var riktigt mysigt iaf. Är så härligt när det knastrar under fötterna när man är ute. Låter så otroligt mysigt, det är verkligen jul för min del.  Håller tummarna för att snön ligger kvar nu, gärna att det snöar lite till, eller massa innan jul. Så det akn bli en riktig jul detta året. Med hus och allt, hade varit något det.

Var ute och shoppade loss lite igår. Nya byxor, tröjor och stövlar. Gud vad skönt det va att handla utan att känna ångest för att man spenderar pengar!! Helt jävla underbart på ren svenska. Alltid kul att kunna utöka garderoben med lite nytt oxå.

Pratar om att åka på nån julmarknad eller  liknande i helgen, Kalmar eller Kosta Boda. Har inte bestämt oss än, får se vad det lutar åt framåt helgen. Jag jobbar dessutom sent imorn, antingen till 12 eller 02. beror lite på. Folk är sjuka så vi får se imorn vilken tid det kan tänkas bli.

Idag var det dags för tandläkaren. Usch och dyrt... Inte varit där sen 2002, hade nog inte gått dit ännu på ett tag heller om det inte varit för att Tomas bokade en tid åt mig sist han var där. 1 hål på dessa år, inte allt för illa pinkat. Aldrig haft hål förr så någon gång ska väl vara den första, ska dit i mitten på januari för att laga. Usch ännu mera dyrt. Har ytterligare en tid bokad i januari för att plocka bort mer tandsten, hon tog bara en fjärdedel av munnen nu. Känner mig sne i hela munnen. Men men, vill man bli fin får man lida pin...hon skällde inte allt för mycket på mig så det var väl helt ok ändå.

Imorgon blir det sovmorgon eftersom jag börjar sent, som  jag ska njuta=) Finns det nåt bättre än att sova? Ärligt nu!! Det är förebannat skönt iaf.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)