Image Map

21 dec. 2012

Zoya - Aurora

Nu är vi inne på sluttampen för att hinna visa lacker från olika julkollektioner innan jul. Jag vet inte hur kutymen är för att visa lacker efter att säsongen är slut. Å andra sidan varar ju julen ända fram till påsk om man ska tro på sången. 

Hur som så är det dags för Aurora att få visa upp sig och detta på Skimmerskuggans holofredag


Härlig lila med grovt holo i, det bildas inga sammansatta regnbågar. Lite tunn i formulan, jag har tre lager och med starkt lampljus så syns det fortfarande lite VNL. Inte så det stör men det finns där. 



Finishen är så där härligt glansig, resultatet känns proffsigt. Trivdes så pass bra i detta att jag ser fram emot att träffa kollektionssystern Blaze som står och väntar i lådan. Detta till trots att Blaze är rött. 



Inköpsställe: Mbeautylounge.com
Kollektion: Ornate Collection 2012

/Lela

30 kommentarer:

  1. Du kan visa jullack i augusti om du vill, så länge det är fina lack är det ingen som klagar :) Och det här är verkligen fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns betryggande och bra, då kan jag harva på ett tag till utan dåligt samvete:)

      Radera
  2. Super snyggt! Jag har beställt Blaze och Aurora från Mbeauty men dom har inte kommit än, va ett tag sen nu:-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mbeautylounge? De är ju inte direkt kända för att vara snabba men med lite tålamod så ska de se att de dyker upp snart.

      Radera
  3. Svar
    1. Inte testat tillräckligt många för att utse någon favorit men snyggt är det:)

      Radera
  4. Åhh wow, den var snygg! Den måste jag införskaffa... :-)

    SvaraRadera
  5. Älskar det här, men älskar Blaze ännu mer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte testat Blaze ännu och hon är röd men jag tror att jag kommer gilla henne ändå;)

      Radera
  6. Snygg, jag är också sugen på den och Blaze men har inte kommit mig för att beställa dem än. Fast den ser ut att påminna lite om Color club Gift of sparkle som jag tänkte måla med ikväll...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Har inte Gift of sparkle men litar på ditt ord:)

      Radera
  7. Åh, jag älskar Aurora. Det är så, så fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen väldigt vackert:)

      Radera
  8. Jag tänker köra med "juligt" till nyår. Det är planen iaf ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och min plan är nog att köra lite längre än så, får se hur mycket jag hinner med;)

      Radera
  9. Tycker detta är riktigt läckert! Passar väldigt fint till din hudton också. :)

    SvaraRadera
  10. Åh vad snyggt! Klart du kan visa jullack efter jul! Allt är ju inte så juligt och dessutom kommer det fler jular! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Åh, är du säker på att det kommer fler jular? De har inte hittat någon ny mayakalendet med ett nytt datum för domedagen än då?;)

      Radera
  11. Jättevackert!!
    Jag tycker man kan visa sk jullack året om!
    Det kan liksom aldrig bli för mkt! ;)

    SvaraRadera
  12. Jag tänker definitivt lacka med "jullack" efter julhelgen med, hinner aldrig swatcha alla innan dess och vill inte låta alla skönheter stå orörda till nästa år :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Swatcha dem och spara till nästa jul?

      Radera
  13. Det här är jättevackert! Och jag har ju inte ens börjat med jullacken än, så jag lär tråka ut alla efter jul =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger som Cactus, så länge det är vackert tråkar man nog inte ut någon.

      Radera
  14. Det är otroligt vackert och Blaze likaså :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)