Image Map

21 okt. 2013

H&M - Khaki Madness (United in Green)

Förra veckan var det rosa för hela slanten och denna veckan kommer Karin på Vacker & Underbar köra en grön vecka, United in Green. Jag kommer vara med när det passar sig, orkar troligen inte köra en hel vecka i grönt precis efter en vecka i rosa. Men några gröna lack finns det i arkivet så jag är med så länge lagret räcker:)

Lite spontanshopping i väntan på en klipptid för ett tag sedan resulterade i Khaki Madness från H&M. 



Ljust, smutsig olivgrön med guldskimmer i. Spännande, intressant men kanske inte för alla?




Tre lager för att vara på den säkra sidan, bra formula men jag önskar att det hade varit den nya designen på flaskan för den korken är trevligare att jobba med. Lite mindre och nättare att hantera. 




Inköpsställe: H&M

/Lela






14 kommentarer:

  1. Det här hade jag i nail arten igår och funderar på att köra helmanikyr i veckan. Riktigt snyggt, tycker jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också den, lite svårbedömd men snygg.

      Radera
  2. Jag bar den i somras, men då tyckte jag den var för blek, trots att guldskimret i den lyfte den litegrann. Jag tror den skulle göra sig bättre nu i mildare ljus. Det är en fin färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan jag mycket väl tänka mig, från och med nu betecknar vi Khaki Madness som ett höstlack:)

      Radera
  3. Tycker den var riktigt läcker! Kul att du är med! =)

    SvaraRadera
  4. Åh denna har jag missat faktiskt och tycker den ser jättefin ut! :D

    SvaraRadera
  5. Ser ju mycket finare ut på än när man kollar bilden på flaskan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den behöver komma ut och luftas för att leva upp ordentligt.

      Radera
  6. Tycker det var en fin, enkel grön men den där jäkla korken hatar jag! Tur att de har bytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, de nya smalare korkarna är mycket enklare att jobba med.

      Radera
  7. Passar fint på dina naglar, men aningens blek för mig tror jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får fixa till den med lite svart nailart på:)

      Radera
  8. Absolut intressant tycker jag!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)