Image Map

19 sep. 2008

Speed update


Var längesen jag var härinne nu. Flyttat in datorn där den ska stå, inne i datorrummet vilket gör att jag inte har den i knät om kvällarna;) Därav blir det inte riktigt lika mycket skrivet...

Varit en helt OK vecka. Fått lite klarare besked om varför det dröjer så med jobb, loppet är fortfarande inte kört tack o lov! Håller fortfarande tummarna. Annars har jobbet varit ganska lugnt, lite folk denna veckan så det har blivit en hel del annat gjort istället. Välbehövligt. Börjar få upp butiken nu i bra standard, känns bra.
Hemma har det inte hänt allt för mycket, mest tagit det lugnt på kvällarna framför brasan. Kanske en ganska tråkig vecka men jag har haft det mysigt, måste inte hända saker jämt och hela tiden. Blir bara ytterligare en stressande faktor.

Igår var Tomas, jag och Lovisa ute i skogen och plockade svamp=) Hi hi, kommer väl inte kunna äta ihjäl oss på de vi hittade men vi hade en rolig stund. Lovisa var ju riktigt utrustad med gummistövlar och svampkorg medans Tomas och jag knatade omkring i gymnastikskor och en plastpåse;) Men som sagt lite trattkantareller kom vi hem med. Så nu ligger det en liten påse i frysen och väntar på en god köttbit med lite gräddsås till eller nåt. Mums.

Idag väntar en fika inne i stan med Jannike, Ludwig och Lovisa. Ska bli trevligt, längesen jag träffade Jannike och Ludwig nu. Kanske blir en speed update där oxå;) hihi.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)