Image Map

12 sep. 2008

Tack för alla vänliga ord


Kvällen har varit mycket bättre än vad dagen började. Känns fortfarande för djävligt det här med jobb men haken är lite högre på mig nu. Dagen började ungefär som gårdagen slutade, inre kaos. Fick ett fullständigt bryt när jag kom till jobbet som resulterade i att jag låste in mig på toaletten i tio minuter. Fick snällt försöka samla mig sen och ställa mig i kasssan. Det krävs en hel del att stå och vara trevlig mot kunder som ställer dumma frågor när man har gråten i halsen. Men det gick... Tomas kom in efter att han slutade och gav mig en kram. Kändes lite bättre då. Tack mitt hjärta

Fått en hel del uppmuntrande ord idag, både här i bloggen och på sms. Tack för att ni bryr er, betyder mycket.

Kvällen hemma har varit lugn och skön, precis vad jag behöver nu. Hamburgare, kortspel och första avsnittet av Dexter säsong 3. Bra serie. Snart har hjärtat fått hem alla Sex and the city avsnitt till mig. Sett många avsnitt men aldrig i kronologisk ordning. Mest tittat när jag råkat zappa över i alla år. Ska bli kul att se alla avsnitt i rätt ordning=)

Just nu går Bee Movie på tv, inte sett den innan men animerat är sällan en besvikelse. Tomas sitter och spelar poker för fullt, kanske skulle ta mig an en omgång jag oxå...

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)