22 feb. 2011

Tveksamt svar från Libero


Behöver lite hjälp från er andra småbarnsföräldrar gällande Liberos Up & Go blöjor.

Grejen är den att jag har varit i kontakt med deras kundservice via mail då var 5:e blöja i storlek 4 och 5 har saknat motivtryck. Fick besked från kundservice att skicka in en blöja av varje för att de skulle kolla upp det vilket jag gjorde.
Idag ringer det en kvinna från Libero som talar om för mig att det ska vara så, det är inget fel på dem. Tydligen har de valt att plocka bort motivtrycket (själva djuren) på var 5:e blöja då föräldrar tydligen har klagat på att det är för mycket tryck på blöjorna så det lyser igenom kläderna.... Känner mig lite tveksam till det svaret om jag ska vara helt ärlig. Just när hon ringde befann jag mig inte i en situation där jag hade möjlighet att disskutera det vidare med henne tyvärr. 

Min fråga är: ser det likadant ut för er andra som använder Liberos blöjor? Gäller bara Up & Go-blöjorna inte de vanliga. Saknar de oxå motivtryck på var 5:e blöja?
Gått igenom hela deras hemsida i jakt på någon informationsrad om detta men kan inte finna nåt. Har inget minne av att de första paketen Up & Go-blöjorna jag köpte såg ut på detta sätt. 

Detta är egentligen ingen stor grej, spelar inte mig så stor roll om det är tryck eller inte på dem (blev dock väldigt glad när jag såg att det är giraffer på strl 5;)). Att jag mailade iväg detta till att börja med var för att det saknades tejpstripe på en av blöjorna och jag skulle reklamera det, passade då på att ställa även frågan om trycket.
Ju mer jag funderar på det dessto mer skeptsik känner jag mig inför det svaret jag fick, men vill ha lite kött på benen innan jag ringer tillbaka till dem igen.
Så snälla hjälp mig, gör en snabbkoll på era blöjor och meddela mig om resultatet. Blir tacksam för hjälpen!!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)