Image Map

19 maj 2011

blä...


Mogen rubrik jag vet, men idag är en sådan dag. Finns inget annat ord som bättre beskriver känslan än just blä.... 
Vet inte varför det är just en sådan dag, kan vara för att William tyckte att tjugo över fem var en bra tid att vakna på utan att vilja somna om ordentligt.
Kan vara för att jag vill massa men inte har någon energi/tid/ork/ekonomi för att uträtta det jag vill.
Kan vara för att katten betet sig som en åsna och skrikit halva morgonen.
Kan vara för att jag inte bestämt mig för vad som ska hända idag.
Kan bero på många saker...  Väldigt få svar bara. 

På något sätt måste jag vända denna dag och göra den till något bättre än vad den är just nu. Får besök ikväll och det vore ju hemskt tråkigt om de blir lidande bara för att jag är blä... idag. 
Har försökt städa bort min negativa energi, brukar kunna hjälpa lite men inte idag, suck.
Varför blir vissa dagar så här? Eller blir dem inte så här utan det är jag som gör dem till vad dem är? Kanske, kanske inte, orkar inte analysera...

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)