Image Map

16 maj 2011

Update


Helgen har varit underbar på alla sätt och vis, familjen är komplett=)

Lördagen tog vi det bara lungt, åkte iväg för att fika och handla. På den nivån var det hela dagen, lugnt och skönt. 

Söndagen åkte vi ner till loppisen i brunnsparken, jäklar vad skit folk försöker sälja!! Helt galet men jag älskar det! Älskar att gå omkring och förundras över allt skit, både på loppis och i secondhandbutiker.
Det finns guldkorn om man har tålamod att rota och leta, det hade inte jag men lite fyndade vi.

      Jeansen och skorna för en hundring, ganska bra tycker jag.  T-shirtarna med matematiska problem köpte Tomas till William i Japan. 

Tomas hade köpt lite mer än T-shirtarna i Japan, bland annat:

   Anpanman!

Det är en animerad  figur från 60-talet som är en väldigt populär bland japanskabarn. 
Just denna Anpanman pratar (på japanska) och hoppar när man trycker den på ena handen. Tomas och jag älskar den, William tycker den är intressant att studera på lite håll;)

Jag fick också presenter, en massa nagelfix att leka med. Det fanns tydligen hur mycket sånt som helst att välja på där. Jag hade inte förväntat mig någonting alls så jag är supernöjd=)

   Så här fin var min karl på sin affärsresa=)

Nu ska vi titta på en tjuvkik på 4:e pirates filmen sen blir det lite the och choklad. 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)