Image Map

13 maj 2011

Nu ska vi alla ut och gå!

Ja jag vet, ljuset är inte det bästa och man får dessutom vara lite skev för att se ordentligt. Men om man bortser från de så är det söta filmer=)








De visar iallafall hur duktig han har blivit på att gå med sin gåvagn, nu kryper han själv fram till den och klättrar upp och går iväg. Vi måste öva en del på att svänga bara för just nu går det bara precis rätt fram;)
Ska bli kul att få visa Tomas vad han har lärt sig imorgon när de träffas! Ikväll kommer han hem, min saknade karl som varit borta sedan i måndagskväll. Så snart blir man hel igen=)

Klart som attan att jag har saknat honom men jag tror det är värre för honom som åker iväg, jag har fullt upp hela dagarna ändå med att hålla efter vår lilla vilding, har inte tid känna efter så mycket. Han är ju själv på ett hotellrum i en främmande del av världen, ensamt. Men som sagt, ikväll kommer han hem och kan hålla om mig när vi går och lägger oss, längtar!

/Lela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)