Image Map

11 maj 2011

Dagen i dag...


...började bra. Killen somnade gott om efter den tidiga morgonvällingen vid halv sju. Jag fick sova vidare en stund och sen gå upp, duscha, göra mig iordning och äta frukost i lugn och ro. Strax efter halv nio fick jag få in och väcka den gott sovande sonen, vi skulle ju iväg och sjunga;)

Rytmik, fika på det och sen packade vi in oss i bilen för att köra till Lovisa. Det blev ett snabbt pittstopp för mat och blöjbyte samt upphämtning av en barnstol som hon hade varit snäll nog att köpa under sin tur till Kalmar/IKEA i måndags. En röd Antilop med bricka som det är tänkt att ha på uteplatsen i sommar, slippa dra ut den vi har inne.

Åkte in till stan och lunchade tillsammans med Cim, Camilla och Lovisa på Åhlens. Blev en sväng på stan efter det, köpte ett par sandaler till lillkillen på H&M (fanns ingen bild på deras hemsida och jag orkar inte lägga över bilder från mobilen), de matchar hans solhatt fint;) Fem par leggings till mig åkte också med. 

Mellanmål på en parkbänk i solen för William och sen ett besök på Glassiären för de vuxna, ingen middag behövdes idag;)
Åkte hem och busade järnet på hemmaplan. Gåvagnen är helt klart en hit nu när han har fattat grejen med den!
Efter att han somnat var det TV som gällde för oss, det är ju onsdag och det betyder Grey´s Anatomy=)

Nu har Lovisa åkt hem och jag blivit själv igen. Snart sängen för min del också. Imorgon har det planerats en tripp till Ronneby Brunnspark om vädret tillåter, tänkte att lillkillen skulle kunna tycka det var skönt att få sträcka på benen i det gröna. Får se om han håller med;)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)