Image Map

26 juli 2011

Wämöparken x 2


Blev Wämöparken både igår och idag, lite oplanerat.
Igår åkte vi spontant dit en runda innan vi skulle åka och handla, William fick titta lite på djuren och fika så blev det en lugn handlningsrunda sen.
Idag fyller mormor år och vi firade i Kaffestugan, efter fikan så blev det en runda till för att titta på djuren, kaninerna är ju så fina tycker William.

   Gotlandskaniner


   Vill in till kaninerna!


   Getter


   Om jag bara hade vågat skulle jag nog kunna ta ett par steg
alldeles själv, men jag törs inte.


   Rengöra skor efter att ha klampat runt i lera.


   Frukost

Så här såg frukosten ut idag, gröt genom sugrör!! Hällde mjölk över gröten, antingen hade jag gjort gröten för lös eller så hällde jag på mer mjölk än vad jag var medveten om för det blev soppa efter det. Men den funkade lika bra för det, fick bara byta redskap för att kunna äta den;)

   Bakom mina solglasögon

Nej, de är inte vackra jag vet... Tomas valde dessa åt honom när vi var och handlade igår, han tyckte han var så häftig i dem. Jag tycker han är så där häftig...men jag behöver ju inte vinna varje kamp;)
Fördelen är att de är stora och verkligen täcker hans ögon samt att han faktiskt verkar tycka om dem för de får sitta utan att han ska dra väck dem iderligen.

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)