Image Map

11 apr. 2012

China Glaze - Fast Track

Näst ut från The Hunger Games är Fast Track, ett ljust kamelfärgat skimmerlack späckat med guldskimmer. 


Ganska skirt, tre lager och det är precis att man inte längre kan se tydlig VNL. Trevlig formula för övrigt, lättapplicerat och torkar hyffsat fort. Min flaska Seche är på gränsen till tom just nu så detta har faktiskt fått torka på egen hand. 




Ett inte alltför intressant lack i min mening, försvinner nästan på naglarna när man bär det. Hade det inte varit för allt skimmer i det så hade det varit ett ytterst platt och tråkigt lack. Skimret lyfter det hela.



Var iväg med William och handlade en runda idag på förmiddagen och tog en sväng inom Kappahl. Väl framme i kassan fick jag min hand snodd av expediten som genast började syna mina naglar. -Eh, alltså förlåt men är det verkligen dina riktiga naglar? De är så välformade, långa och fina, ta inte illa upp men de ser inte äkta ut. 
Lite lagom överrumplad svarade jag henne att det faktiskt var mina egna och inte några konstnaglar. -Wow, vad imponerad jag blir. Trodde inte man kunde få så långa naglar, svarade hon då. 
Jag tror att jag ska ta det som en komplimang även om det i situationen kändes aningen förvirrande;)

Inköpsställe: Nailsupplies.us
Kollektion: The Hunger Games 2012

/Lela

4 kommentarer:

  1. Jag trodde att jag skulle vara mer intresserad av kollektionen än vad jag blev, bara två lack har hittat hem till mig :) Fast track är inte ett av dem.

    Härligt att få komplimanger för naglarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast Track var inte direkt min favorit men den är samtidigt ganska lugn och trevlig på något vis.

      Det är det absolut även om det var aningens förvirrande;)

      Radera
  2. Hej!

    Hittade just till din blogg. Så himla fina naglar du har.
    Själv måste jag förlänga dom fö att de ska va fina :(

    Hoppas allt är bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisa:) Va kul att du hittade hit och tack så mycket!:)
      Allt är bara fint, hoppas du hittar tillbaka hit.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)