Image Map

6 feb. 2014

Revlon - Tanzanite

Fick i vintras tips av en kollega att de sålda billiga Revlon på RUSTA. Så nästa gång jag var förbi tittade jag lite extra och hittade en mängd duokroma lack. Tre av dem hamnade i korgen och fick följa med hem. 


Tanzanite som detta heter har en vacker lila nyans i basen och slår över till någon form av guld-brons, om än väldigt subtilt. 
Formulan är tunn men lätt att jobba med, krävdes fyra lager innan det blev full täckning. 



Även om den duokroma effekten som sagt är ganska svag så trivdes jag oerhört bra i Tanzanite. Främst är det den härliga, fina lila nyansen som gör att jag gillar det så mycket. 



Inköpsställe: RUSTA
Kollektion: Chroma Chameleon 2013

/Lela

12 kommentarer:

  1. Yummi! Det där ser läckert ut. En tur till Rusta kanske...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Passa på nästa gång du behöver tvättmedel, diskmedel (sånt är väldigt bra att köpa på RUSTA) eller nåt. Lätt att det slinker med ett lack eller två då;)

      Radera
  2. Riktigt snyggt! Är väldigt svag för den typen av lila! :)

    SvaraRadera
  3. Skit snyggt! Gillar skiftningarna i det

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är inte så tydliga men de finns där, skapar nästan lite mystik i lacket.

      Radera
  4. Jättefint, det påminner lite om det lila från Bohemisan Luster Chrome kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äger inte det lila från den kollektionen så jag var tvungen att googla men du har rätt. De är inte så långt ifrån varandra, ChG's ser dock utan att vara lite mer effektfull.

      Radera
  5. Ser jättefint ut! Hmm, Rusta alltså, good to know...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Very good to know;) De har lite fynd då och då, ofta då Revlon eller Sally Hansen.

      Radera
  6. Supersnygg lila! ♥ lila! :) Får försöka komma ihåg att kolla nästa gång jag är på Rusta.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)