Image Map

31 juli 2008

Crowned


the mother of all pagents. Detta är en serie som går på 3:an på onsdag kvällarna, hysteriskt dålig och jag kan inte sluta följa den. Är en realityshow med ett antal döttrar och mödrar som tävlar i en skönhetstävling där de ska prestera i olika typer av delmoment som är kopplade till skönhetstävlingar. De är sp hysteriska, spacklade, fåfängda och uppblåsta så det är rent skrattretande. Därav blir det så otroligt komiskt att titta på dem. Många av dem ser ut som klippdockor där de står inför domarna med påklistrade smile sådet ser ut som att ansiktet ska spricka på dem viken sekund som helst... Snackar så mycket skit om varnadra och följer inte ens sina egna moraler. Det är helt okej så länge det inte drabbar de själva, då blir de helt förstörda och anser att de har blivit förudmjukade i programmet.. Som sagt helt hysteriskt. Men otroligt roligt=)

Idag väntas en dag på stan tillsammans med Lovisa. Ska bara vänta på att hon slutar jobbet klockan 14 så ska jag hämta upp henne och in till stan för att leta igenom rea-ställningarna efter lite fynd har vi tänkt. Jag behöver ha lite kjolar i denna sommarvärmen men eftersom jag aldrig varit någon kjoltjej så finns det inte så mycket sånt i min garderob. Alltid haft jeans och linne. Men jeans just nu svettas man ihjäl i. Vi får se om vi har någon jaktlycka;) Dags att göra sig iordning nu om jag ska iväg och hämta upp henne. Inte se ut som  ett troll när man kommer in till stan.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)