Image Map

1 aug. 2008

Blandat


Blev lite grann shoppat igår och möjligen lite till idag beroende på om de finns kvar eller inte. Hittade ett par snygga skor som jag länge och väl stod och velade om men bestämde mig för att nej... skulle nog inte ha dem iallafall. Hann inte mer än hem förän jag ångrade mig. Typiskt mig eller typiskt kvinnor kanske...vet inte. Finns de kvar idag när vi kör in mot stan så blir det nya skor oxå.

Tomas var duktigt igår och fixade bänkskivan vi saknade i datarummet. Så nu väntas det bara att spackla den lite och sen måla. Kommer till att bli tokbra när det är färdigt=) Skönt när rum efter rum börjar ta form och det finns en helhet i hemmet.

Ikväll blir det Sailet. Åker in nu i eftermiddag för att kolla läget lite där inne och eventuellt äta nåt oxå. Se om det är något att ha i år. Förr om åren har det varit så litet, inga båtar och ingen vidare marknad av det men de har skrytit med i år att det ska bli bättre så vi får väl lita på det.

Å du Malin;) Det finns alltid plats för glass på Glassiären, finns inget som heter att äta för mycket där! Så jag ska nog klara av en glass eller två sen oxå utan problem=)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)