Image Map

23 aug. 2008

Spelkväll


Ikväll har det varit spelkväll med Tomas och Lovisa. lovisa och jag började med att spela vänd tia medans Tomas spela poker. Sen satte vi oss och körde en omgång monopol. Sjukt kul, riktigt längesen man spelade det. Fick ett i julklapp för typ 2 år sedan men bara spelat den någon enstaka gång. Fast jag fick inte vara med och ha kul så länge, Tomas gjorde mig bankrutt ganska så fort;) Fast det var kul ändå. Synd bara att monopol inte är ett spel som är gjort för bara två spelare, tråkigt, annars shade han haft en revansch match att se framemot nu inatt=)

vi har bestämt oss för att sitta uppe och invänta pingismatchen i OS som sänds klockan 4 nämligen. Tomas har spelat pingis själv och ville gärna se den så då är det bara till att ställa upp och hålla sällskap;) Tycker att det är ganska kul själv oxå. Eftersom vi inte jobbar någon av oss imorn så gör det inte så mycket att vi sitter uppe och ugglar. Frågan är mest vad vi ska göra nu i underhållningssyfte för att inte somna, film är ingen bra idé. Då somnar jag som en stock skulle jag tro;)

Går det vägen för svensken kommer det ett glädjeinlägg här på tidig morgonkvist;) Vi håller tummarna tillsammans med många andra svenskar. En undersökning på Aftonbladet visar att ca 7000 av 14000 svarande tänket sitta uppe inatt och titta så vi har gott sällskap!!

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)