Image Map

29 aug. 2008

Två bra kvällar


Varit två mycket trevliga dagar nu. I onsdags var jag ledig, mötte upp Malin inne i stan för att äta frukost. Blev frukost på Waynes och sedan en sväng på stan. Hon skulle inhandla skor att ha med sig ner till Saudi igen, var ingen lätt uppgift men jag tror vi lyckades efter ett tag;)
Sen bar det av hem till mig och Tomas. "Låna" ut lite filmer som sysselsättning;) Det blev en ganska lång kväll med mycket skratt och goda minnen. Tomas blev nog lite rädd för oss efter en stund men han hade kul han oxå. Som sagt en väldigt bra och trevlig kväll=)

Igår kom Lovisa till jobbet strax innan jag slutade. Åkte hem och fikade lite på kladdkaka och the tills Tomas kom hem. Då blev det storhandling. Så nu finns det äntligen mat i kyl och frys igen. Härlig känsla.
Resten av kvällen satt Lovisa och jag och spelade kort. Hon blev nog lite trött på mig efter en stund men vi hade roligt;)

Idag väntar jobb vid 14-tiden. Förväntar mig kaos när jag kommer men blir oehört lycklig om läget inte är sådant. Hade varit skönt med en lugn kväll innan helgen. Ledig lördag-söndag sen väntar 4 dagar på rad innan det bär av till Varberg för bröllop. Spännande.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)