Image Map

13 aug. 2008

Vändtia och the


nu är vi hemma igen efter att ha spelat biljard och solat. Biljarden gick väl så där...kan inte påstå på något sätt att jag är en duktig spelare. Tur att jag är en bra förlorare;) hihi Men det var trevligt, lite lagom så för en kväll mitt i veckan. Och sola är alltid skönt, inte under tiden man ligger i solariet men efteråt när man känner att man fått lite färg. Blir så mycket fräschare av att bara ha lite färg och inte vara spöklik hela året om.

Nu vankas det the, mackor och vändtia. Tomas är skyldig mig ett par rundor då han vann en av matcherna över mig i biljarden;) Fast han brukar inte vara speciellt svårövertalad till att spela varken vändtia eller yatzy. Skönt att varva ner på kvällen med lite the och spel vid köksbordet innan man går och lägger sig.

Imorn väntar 10 arbetsskjortor att stryka innan det bäriväg till jobbet för ett par timmar. Städade ju personalutrymmena idag och hittade hur mycket skjortor som helst slängda lite överallt så jag tog hand om dem för att de nya ska kunna få kläder som är i rätt storlek och nytvättade. Härefter får de sköta sin egna tvätt;)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)