Image Map

3 aug. 2008

Girls night out...


Men jag själv var bara med på girls night in delen. De andra drog in till stan och sailet. Var ju tjejkväll hemma hos Jannike igår, roligt=) Spelades Buzz och guitar hero samt dracks en hel del alkoholhaltiga drycker. Dock inte för min del, håller mig borta från det där fram tills att jag inte behöver äta tabletter längre..känns säkrast så. Men jag hade trevligt ändå, lite ont i ryggen som drar ner humöret men man kan ju inte låta det styra;) Buzz hade jag aldrig spelat innan, ett frågesportsspel till PS2 som var riktigt skoj. Lite allmänbildning där det gällde att svara rätt och fort för att få poäng. Partyspel=)

Idag har det städats här hemma. Badrummen skiner nu ikapp med varann, alla avlopp rensade och kaklet putsat. Skönt att ha det gjort, städat resten av huset oxå men inte riktigt lika nogrannt. Ska ta för mig att putsa fönstren någon dag här nu men det är ett par stycken så det tar sin lilla tid...närmare bestämt 11 fönster, exklusive altanen. Huga..inte van vid att ha så mycket att putsa. Tomas har gjort färdigt bänkskivan idag så nu är det bara mitt jobb kvar att måla guldblommor på den. Han har gjort ett riktigt bra arbete med skivan, ser snyggt ut=)

Kvällen kommer nog till att ägnas åt spel i olika former. Tomas sitter redan och spelar PS3. Beijng 2008, friidrottsspel. Men jag tycker det e lite fusk, han spelar med hjälp av en tesked;) För min del blir det nog en runda poker skulle jag tro. Eller kanske en massa småspel som man kan sitta med i ett par timmar;) Typ tetris eller nåt.

Och ja... jag köpte skorna=) De fanns kvar dagen efter, glad var jag. Fick desutom köpt mig 3 kilo nogat nere på sailet i fredagskväll. Sista nogaten för i år, sen finns det inte fler marknader....typiskt!

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)