Image Map

7 aug. 2008

Vann igen:)


Sitter hemma i soffan och väntar på att åka till jobbet för 4 timmars jobb. Ibland känns det lite meningslöst att jobba 50%. Men men är fram till den 17 augusti sen går sjukskrivningen ut och så får vi se hur mina händer mår då. Kanske kan gå upp till 75% och faktiskt känna mig lite nyttig i det jag gör oxå.

Spelat lite poker idag, vann igen=) Hi hi, börjar bli riktigt kul att spela när det inte går som en berg-o-dal-bana längre utan att jag faktiskt är ganska konstant i mitt spelande. Spelade igår kväll oxå, gick bra det med. Vann igen. Inte illa, lite impad över mig själv är jag=)

Pratade med en kollega igår kväll, vet inte riktigt vad som händer på jobbet egentligen men ingenting är sig riktigt likt längre. Tycker faktiskt synd om våra kunder som kommer in och ska försöka få service utav oss just nu. Det är för många nya på samma ställe som inte kan rutiner. Och kan man inte dem så spelar det ingen roll hur duktig man är annars. Det är inga stolpskott vi har fått in som vikarier tvärtom är många utav dem väldigt duktiga men vad hjälper det när vi inte har tid att lära upp dem ordentligt? Och på måndag börjar vår stora rea som brukar dra hur mycket folk som helst, ska bli spännande att se hur detta slutar. Hugah... Kan ju inte påsåt att kunder blir mer förstående och välvilliga när det är slutförsäljningsrea direkt;)

Ikväll blir det bio med Kalle och Emelie. Nya Batman filmen, har fått sjukt bra kritik så det ska bli spännande att se om den är så bra. Jag kommer nog att bli rädd, tycker Joker ser för jäkla otäck ut på trailerna. Tur jag har Tomas bredvid mig så jag kan hålla hårt i honom=)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)