Image Map

15 aug. 2008

Håller tummarna stenhårt


Detta lät verkligen som något för mig, nu är det bara till att hoppas. Mycket mer än så kan jag inte göra, ödet ligger i andras händer. Men det verkade vara en positiv stämning, det bådar ju lite gott för framtiden iaf. Hade varit så kul! Time will tell...

Ska åka och jobba om ett par timmar. Jobbar mellan 14-18 idag, dryg tid. Mitt på dagen så... Hade gärna sluppit idag, inte för att jobbet är tråkigt eller drygt utan helt enkelt för att jag inte har någon lust. Men det är bara att ta sig i kragen och åka dit och göra vad man ska. Är ju hemma ganska snabbt igen. Ska vi vara ärliga och det ska man ju vara så har jag redan jobbat lite idag. Var och hälsade på Lovisa på hennes jobb idag då frysvaror kom till butiken där hon jobbar. Så snäll som man är hjälpte jag till lite för att få in allt innan det smälte undan. Så rent tekniskt kan man säga att jag redan gjort mitt idag även om det bara var en kvart eller nåt;)

Hörde ryktesvägen att svenska damerna vunnit över Tyskland i handbollen, hoppas det stämmer! 

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)