Image Map

18 aug. 2008

Maja Gullstrand någon?


Ögnade igenom reklamen nu när jag kom hem, där i låg ett blad från cirkus Maximus tror jag det var. Där i skyltar de ganska stort med att Maja Gullstrand fanns med i deras reportuar detta året. Hon som är så känd från Fame Factory ni vet;) Jag minns henne, tyckte om hennes väldigt säregna röst men frågan är hur många andra som gör.... Alltså det måste vara runt 6 år sedan eller nåt hon var med där. Blev så full i skratt, är det verkligen meriterande att som sångartist vara med på en cirkus? Tror ju inte att det var det hon drömde om som liten med hopprepet i handen mimandes framför spegeln till någon ABBA-låt eller nåt. Och hur kommer man som cirkusansvarig på att just hon skulle vara passande för deras cirkus?  Nej jag tror verkligen inte att det var det hon drömde om...

Går inge bra för Sverige idag. Kallur sprang rätt in i första häcken, Musse kom "bara" 6:a och vi får bara fler och fler fel i laghoppningen. Attans oxå!!

Just det, varit hos doktorn idag igen. 50% fram tom 18 oktober blev det denna gången. Trodde att jag skulle upp på 75% men så blev det inte. Men det är bara att kämpa på.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)