Image Map

8 aug. 2008

The Dark Knight


Det vart ju bio ikväll, Batman the dark knight. Mycket sevärd om inte annat så enbart för Heath Ledgers briljanta tolkning av Jokern. Jag tyckte han var obehaglig på trailerna, det var inget alls mot vad han var i hela filmen. Nej det var en riktigt bra film, om jag anser att det egentligen hör hemma på IMDB's topplista över alla filmer som gjorts låter jag vara osagt men helt klart värt 90:- för att se. Tom det dubbla kanske;)

Tomas ligger inne och sover som man bör göra vid den här tiden på dygnet. Det går inte för min del, klarvaken. Var likadant igår, snurrade och vände mig om i 1½ timme innan jag gav upp och la mig på soffan framför tvn istället. Det är inte bra för kroppen att vara ledig så här mycket, svårt att somna på alla normala tider. Får väl se när det blir dags för mig att sova idag..kan nog dröja ett par timmar till dessvärre.

Vart tillbaks på jobbet idag, där jäkla händer det grejer! Rean börjar på måndag så det e mycket att göra färdigt, de har jobbat som svin idag och burti möbler. Eller ja, de flesta av dem. Jag fick andra uppgifter, som att stå i kassa och hjälpa de stackars förvirrade kunderna på golvet som varken kom in eller ut i detta tillfälliga kaos. Ryggen sätter stopp för att bära på ett par dagar till och jag har faktiskt lyckats vara duktig idag och hålla mig ifrån det. Burit på 8 plaststolar, det e allt. Imponernade för att vara mig, brukar inte kunna hålla mig borta så.

Ikväll kommer Tomas pappa och blivande fru ner och hälsar på. Trevligt tror jag nog att det blir, synd bara att jag ska jobba på söndag men man kan ju inte lyckas med allt här i livet. Första gången för dem att se huset, lika spännande för dem att se som för oss att visa upp tror jag;)

nej om det skulle bli att slänga igång tvn på nån kanal som faktiskt visar nåt vettigt vid denna tiden. Typ Discovery eller nåt...

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)