Image Map

14 aug. 2008

Ara och hans brons


Hemma från jobbet nu. Färdigäten, nöjd och belåten. Varit en ganska bra dag på jobbet idag, inte så farligt mycket kunder och en väldig massa personal. Härligt med såna dagar ibland, då hinner vi ju faktiskt med lite grann.

Suttit och kollat mycket på OS idag. Har varit en stor uppståndelse angående brottaren Ara och hans bronsmedalj. Vet inte riktigt vad jag ska tycke om jag nu ska tycka något alls överhuvudtaget. har ingen kunskap om att kunna utala mig egentligen, kan bara lite på vad man hör av kommentatorerna och läser i tidningarna. Men jag kan väl kanske hålla med Martin Lidberg när han han sa att en snyggare protest och framförallt mer respektfull mot de andra brottarna som stod på pallen hade varit att inte dyka upp till prisutdelningen alls. men det ska bli spännande att följa detta kaos som det tydligen har blivit. Om han får behålla sin medalj över huvudtaget, fastän han inte verkar bry sig alls. Hade varit kul att se vad utländska medier skriver om detta just eller om det bara är här hemma i Sverige som det blivit så stort.

Helgen verkar bjuda på spännade saker fick jag reda på idag av Tomas när jag kom. Ser framemot det och hoppas att vädrets makter är med oss. Trevligt med lite överraskningar så ibland, skitkul på ren svenska=)

Håll tummarna för mig imorn ni som vet vad det gäller. Hoppas på att det är något som kan vara intressant!

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)