Image Map

26 aug. 2008

Klagomur

Ibland blir man bara så jävla trött... Usch och fy säger jag bara. Suttit o läst igenom andras bloggar idag och det verkar vara en sån där klagodag idag så jag tänkte inte vara sämre. För jag blir så trött... Helt fantastiskt vad mycket korkade människor det fins, detta är ingen nyhet på något sätt men när man tvingas jobbat tillsammans med dem då blir det tufft. Borde väl kanske korrigera mig och säga att de är inte korkade men aningens oförskämda emellanåt. Det funkar inte så, man kan inte jobba på det viset. Det funkar helt enkelt inte... blir galen. Som om det inte vore nog med alla galna kunder.

HA HA... Tomas zappade på tv och vi fastnade framför en film på 3:an. En prinssesas dagbok har jag för mig att den heter. Den är ganska kul, undrar om man kan hitta en klumpigare tjej än henne;) lite lagom underhållning så här en tisdags kväll. Ska nog ägna hela min uppmärksamhet åt filmen nu tror jag.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)