Image Map

28 okt. 2010

En fullt normal och vanlig dag...


...har det varit idag. Inget spännande alls någonstans och då har jag ändå letat både bakom knuten och i garderoben. 
Vi har matat, bytt blöja, klätt på oss, knött in oss i bilen, hört misstänksamma ljud, packat ut oss ur i bilen och ytterkläderna, bytt blöja (som visade sig vara falskt alarm), varit och handlat, åkt hem, ätit lunch, matat lite till.... 
Med andra ord precis som vilken annan dag som helst. 

Skulle nästan kunna tro att jag är lite deppig vilket jag inte är, bara lite ensam och uttråkad tror jag. Tomas kommer hem senare än vanligt ikväll då han varit i Stockholm över dagen så det är lite tomt här hemma. 

Äsch, jag har inget vettigt att berätta så jag kan likväl sluta med att försöka låta intressant... 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)