Image Map

14 okt. 2010

Vilse i pannkakan


Stressa in i duschen, klä på mig själv, göra mig iordning, mata lillkillen, byta blöja, ta av pyjamas, sätta på vanliga kläder, mata lite till, ner i vagnen och ut genom dörren. 
Snabb promenad bort till BVC, in genom dörren, upp med hissen, in på avdelningen för att pusta ut...
Jag hann och har faktiskt 5 minuters marginal.
Varför är inte dörren in till konferensrummet öppet? Varför är det bara jag här, så tidig är jag väl inte? För visst var det idag vi skulle på föräldragrupp?

Tar upp almanackan lite kaxigt bara för att dubbelkolla (ytterst sällsynt att jag tar fel dag/tid när jag är bokad på nåt).
Hehe, hrmmm... knäppa killens overall igen, bädda ner honom i vagnen och utföra samma procedur som innan fast baklänges.
Var ju för fanken imorn kl 14 jag skulle vara där!!!!! Är alltså en hel dag förtidigt ute...
Vilken tur att Tomas hade möte på jobbet och inte kunde komma idag, annars hade jag ju lurat iväg honom helt i onödan;)

Ja ja, inget ont som inte har något gott med sig. Kom ju ur mina myskläder, fick handlat på apoteket, frallor i affären samt en skön promenad.

Imorn gör vi om alltihop, gör om gör rätt=)

   

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)