Image Map

6 nov. 2012

O.P.I - Golden Eye

Har varit mycket O.P.I de sista två veckorna, nästan enbart O.P.I för att vara exakt. Nu är vi inne på de absoluta sluttampen, dags för Golden Eye som får stå för finalen. 



Microglitter i guld med en lite varmare ton. Fyra lager för att få det täckande med ett lager Seche. Bra formula som var lätt att applicera, flyter ut jämnt och fint. 




Gillar Golden Eye, både den från O.P.I och den från Tina Turner. Visuellt liknar det flytande guld på nageln, väldigt vackert och svårt att motstå. Helt klart det snyggaste och mest verklighetstrogna guldlacket i min samling. 




Inköpsställe: eBay.com cnbnailstore428
Kollektion: Skyfall 2012

/Lela

19 kommentarer:

  1. Det här min favorit bland guldlack! Den är verkligen vacker.

    SvaraRadera
  2. Guldlack är normalt inte min grej, men jag gillar det här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna är i en klass för sig självt!

      Radera
  3. Håller med, det här var ett snyggt guldlack.

    SvaraRadera
  4. Så jäkla (ursäkta språket) snyggt! Älskar verkligen guldlack i alla former men det här var över det ordinära!

    SvaraRadera
    Svar
    1. På toppen av alla guldlack står Golden Eye:)

      Radera
  5. Igår beställde jag 8 lack ur Skyfall efter velande fram och tillbaka. Självklart åkte den här med och det är jag väldigt glad över. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du kommer bli väldigt nöjd med detta. Ska bli kul att se vilka andra sju som lockade dig:)

      Radera
  6. På gränsen till antal lager man klarar av ;) men väldigt fint!!
    Jag har precis fått hem det här och nu blev jag riktigt sugen att testa det! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fyra lager är väl ändå inte så farligt? Fem, sex, sju lager... Då tycker jag det börjar bli riktigt illa. Testa det med en gång är mitt tips!

      Radera
  7. Vansinnigt vackert! Sitter själv och beundrar mina nymålade Goldeneye-naglar:) Inte lika tjusiga som dina långa, fina naglar, men de får duga. Lacket är lika vackert ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett lack som detta gör sig precis lika bra på korta som på långa naglar tycker jag. Huvudsaken är att det används och syns:)

      Radera
  8. Visst är det underbart! Så jäkla snyggt och helt klart värt sina fyra lager.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte annat än stämma in med dig.

      Radera
  9. Jag har provat det jag med och jag tycker det är helt okej. Fas på dig ser det magiskt vackert ut.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)