Image Map

28 nov. 2012

Depend - #221

Mintgrönt lack med skimmer som ibland ser ut att gå i guld.



Färgen är väldigt udda, jag har svårt att beskriva den på ett vettigt sätt. Mintgrönt som sagt, lite tealdragning i vissa ljus och det där skimmret jag tycker ser ut som guld ibland är inte guld utan silver. Det är något med den udda bottenfärgen som gör att den i mina ögon ser guldaktig ut. 




221:an överraskade mig ordentligt. Gillar den mycket mer än vad jag trodde när jag bara såg den i flaskan. Roligt med lack som överraskar, framför allt när det kommer från Depend. För i ärlighetens namn är det inte så ofta de överraskar. Har inget ont att säga om Depend mer än deras väl snåla flaskor men att vara innovativa är inget man kan beskylla dem för. 



   
Inköpsställe: ICA MAXI
Kollektion: Våren 2011

/Lela

11 kommentarer:

  1. Den var riktigt fin! Inget wow, men en skön färg!

    SvaraRadera
  2. Det ser riktigt fint ut. Jag gillar skimret.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt. Den här färgen är jag väldigt svag för och när det dessutom är skimmer i faller jag lätt.

    SvaraRadera
  4. Riktigt fint! Skimret gjorde det där lilla extra!

    SvaraRadera
  5. Färgen är så vacker! Så skönt med lite mintgrönt mitt i vintern också, det behövdes i dag. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du helt rätt i, ibland behövs det ett bryt från alla mörka och murriga färger.

      Radera
  6. Har också det här lacket och även jag blev positivt överraskad över hur fint och lite annorlunda det var.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)