Image Map

17 nov. 2012

Länkkärlek

Tänkte att det är dags för för lite kärleksspridning här på bloggen. Kan behövas så här i höstrusket. 

Personligen är jag typ sämst på att leta upp nya intressanta, spännande bloggar.Jag hinner helt enkelt inte, tiden räcker inte till. 
Men trots detta så har jag de senaste månaderna snubblat över ett par nya bloggar som jag har kommit att gilla. 


Känner du att jag borde kolla in just din blogg? Lämna en kommentar eller skicka ett mail så ska jag kolla in den nästa gång jag får en stund över. 

/Lela

13 kommentarer:

  1. Gud vad roligt att du nämner mig! Vad glad jag blir över att du gillar min. Jätteroligt verkligen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra nya/realtivt nya bloggar förtjänar lite uppmärksamhet. Nu har inte jag långt ifrån den stora läsarkretsen men kan jag bidra med lite ljus över din blogg är jag glad:)

      Radera
  2. Vad glad jag blir över att du gillar bloggen! Det känns extra kul eftersom din blogg är en av de fösta nagelbloggarna jag hittade och jag tycker LeLack är suverän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra:D Tack så mycket!
      I övrigt ger jag dig samma svar som till Emma.

      Radera
  3. Du får gärna kolla in min blogg också, den är ganska ny (snart en månad!) och jag har kanske inte hittat perfekt rätt i hur jag vill blogga än, men du är väldigt välkommen att kolla in och kanske ge något tips? Precis som Elin var din blogg en av de första jag hittade och jag har kollat in den länge, långt innan jag själv började blogga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska absolut ta och spana in den framöver:) Tack för tipset.

      Radera
  4. Tänkte göra något liknande eftersom jag vet av egen erfarenhet hur mycket lite länkkärlek gör för en ny blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ger extremt mycket när man är ny i bloggvärlden att någon annan skriver om en. Vet bara själv hur mycket ny läsare det gav när jag var ny och fick lite länkkärlek:)

      Radera
  5. Åhhhh men guuud vad jag känner mig hedrad!! TACK!! Vad gullig du är!! Jag som ser upp till dig och din blogg och ditt kunnande! Wow, detta ska jag leva på läääänge! Förlåt, men jag blev skitglad! Du har helt rätt, det är bra att sprida kärlek på alla möjliga sätt. Detta ska jag också köra med nån dag framöver!! Tack igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha varsågod:)
      Sitter här och blir alldeles varm om kinderna, du får inte säga så mycket fina saker på en och samma gång. Klarar inte av det utan att skämmas lite;)

      Radera
  6. Du får gärna titta in på min blogg! Rätt nystartad och lite nybörjare. Skulle vara kul med lite kommentarer och tips! Tack!

    Kramar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, ska kolla in din blogg en kväll när jag har en stund över:)

      Radera
  7. Men nu känner jag mig ju riktigt bortskämd! Fina presenter, gulliga ord och sedan en länk på det med? Nu riskerar jag ju nästan att bli odräglig. =)

    Din blogg hittade jag till tack vare Nailart Sunday länkar och fastnade hårt! Nu ska jag bara få in bloggrutinen igen efter lillflickan så är det jag som hänger med på nailarten igen.. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)