Image Map

26 nov. 2012

Zoya - Ray

Dovt skogsgrönt skimmerlack. Underbar färg men inte på något sätt unikt. 



Minns inte om det var två eller tre lager, tror det slutade på tre. Ljuvlig formula som är väldigt lätt att jobba med. Min enda invändning är mot deras smala pensel. Det tar sådan tid att lacka lite bredare naglar med den. 
Ett lager Seché för glansens skull. 




Färgen är som sagt väldigt vacker, tittar man nära så finns det en intensiv glöd i det. Är en klädsam färg som varken är högljud eller diskret. Jag gillar den helt enkelt. Cactus visade detta tidigare i år och då hade jag svårt att bestämma mig för om jag gillade det eller inte. när jag testat det själv var beslutet inte svårt alls.




Inköpsställe: Mbeautylounge.com
Kollektion: Diva 2012

/Lela

16 kommentarer:

  1. Som du säger är det inte unikt, men det är väldigt vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara bevisning på att även vanligt kan vara vackert:)

      Radera
  2. Är kluven. Har säkert massa liknande gröna men kan inte låta bli att bli sugen på att klicka hem ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan nog också plocka fram ett gäng snarlika lack men det hindrade inte mig;)

      Radera
  3. Färgen är underbar, finishen... not so much.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, du är lite känslig så mot penseldrag? ibland stör det mig extremt och ibland inte alls, märkligt vad det kan ändras det där.

      Radera
  4. Roligt att du tyckte bättre om det än jag iaf :) Jag höll fast vid att jag inte gillade det alls och sen fick det flytta ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vissa lack räcker inte att se på bild. Måste testas på riktigt för att verkligen kunna avgöra om det är något för mig eller inte. Detta var helt klart ett sådant lack:)

      Radera
  5. Snygg grön ton på det!! Murrig liksom ;)

    SvaraRadera
  6. Jättevackert lack! Man kan ju inte annat än gilla en så fin grön!

    SvaraRadera
  7. Älskar den här typen av skogsgröna murriga lack.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)