Image Map

12 nov. 2012

Svar på alla kommentarer på NailArt Sunday.

Väljer att skriva ett stort svar till allihop, de flesta kommentarer handlade ju om samma sak. 

Först och främst vill jag tacka alla för alla fina kommentarer! Det var inte utan att  karlen här hemma sträckte lite extra på sig och var väldigt nöjd under söndagen. Men några fler gästinlägg från Tomas kommer det nog inte att bli, tror han nöjde sig med ett engångs gästspel. 

Det var alltså inte jag som kom med förslaget utan han kom helt spontant och ville göra detta, frågade honom flera gånger om han hade ångrat sig men nej han skulle göra det. Det gör det hela lite extra roligt när det var spontant från honom. 

Jag kommer alltid att hålla hårt i min Tomas för han är guld värd i (nästan) alla lägen. Och som många av er påpekade, han är duktig på att baka tårtor. Bara det liksom:) 
Och eftersom Tomas tårta vållade en del uppmärksamhet i söndags tänkte jag bjuda på en liten kavalkad på de tårtor som passerat vårt kök genom åren. 
(Det var någon som efterfrågade receptet på chilitårtan, maila mig så fixar jag fram det till dig).



5 kommentarer:

  1. Vilka roliga och fina tårtor!
    Kreativitet flödar verkligen i er familj!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Vi nyttjar vår kreativitet lite olika bara, det är nog den största skillnaden på oss två;)

      Radera
  2. Vilka fina tårtor! Själv har jag en sambo som är en hejare på smörgåstårtor, det kan ju vara bra det också =) Åh, nu blev jag ju jättesugen på att smaska i mig tårta efter att ha sett de här bilderna..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Själv avskyr jag smörgåstårta. Är ganska kräsen av mig och gillar inte kall mat, inte kladdig mat och inte vattenrelaterad mat typ fisk och räkor. Du kanske inser lika fort som mig att smörgåstårta är något jag gärna står över?;)

      Radera
    2. Haha, nä det blir väl inte mycket du kan äta på en smörgåstårta då =)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)