Image Map

11 nov. 2012

Nailart Sunday - Pojkvän/Partner

En liten förvarning: Detta kommer bli ett något annorlunda inlägg då det skrivs av Angelicas sambo Tomas. Fortsätt läsa/se på bilderna på egen risk!

Hejsan, mitt namn är alltså Tomas och jag är Angelicas sambo. Jag är 31 år gammal och jobbar som utvecklingsingenjör på ett belysningsföretag vid namn AuraLight. Mitt huvudområde är LED-lampor och dess drivning. På fritiden tycker jag om att spela bowling och poker samt självklart umgås med familjen.

Jag har kommit på en del av era teman här på nailart-sunday och kom nu alltså på den briljanta idén att jag skulle måla mina naglar och alltså passa in som temat den här veckan, pojkvän/partner.

Eftersom mitt största intresse för tillfället är bowling så fick det bli det på naglarna :)


Dessa lack är använda:
IsaDora - 723 Chateau grey
IsaDora - 732 Papagayo Blue
Guppy - Sanding fruit extract
B&W - C



Bowlingklotet på långfingret på väg mot käglorna som sitter på...*drum roll*

TUMMEN!

Tänkte jag kunde dela med mig av någonting där jag känner mig lite duktigare, håll till godo.

Chokladtårta med chilichokladmousse och citronfromage toppad med chilimarsipan.

May the Strike be with you!


//Tomas

21 kommentarer:

  1. Hahaha vad cool du är! Vilken spinn på temat! Snygga naglar förresten! Och nu är jag sugen på tårta....

    SvaraRadera
  2. Hihihi, ååå vad gulligt! :D Jag hade aldrig i livet lyckats övertala pojkvännen att ha nagellack och visa det på bloggen, så heja dig! :)

    SvaraRadera
  3. Gillar att alla naglarna "sitter ihop" i designen, om du förstår vad jag menar :) Fränt! Och tårtan ser gudomlig ut. Tur att det har bakats här hemma också...

    SvaraRadera
  4. Haha ja det var roligt att du fick honom till att måla sina egna =D, jag fick min till att måla mina =P Det var rätt skönt faktiskt att bara sitta och titta på att dem blev målade =P Och resultatet blev inte fy skam =P

    SvaraRadera
  5. Mycket kreativ manikyr. Tårtan imponerade ännu mer!

    SvaraRadera
  6. Haha vad roligt!! Och snygg tårta!

    SvaraRadera
  7. Haha, det här var det bästa inlägget ever! Grattis till en härlig man som ställer upp för dig och din blogg! Hoppas han får en riktigt skön Fars dag :)

    SvaraRadera
  8. Såå kul! Bra spinn på temat. Även hos mig får man lära känna sambon lite mer. Ha en underbar söndag/fars dag! :)

    SvaraRadera
  9. Tjusigt. Väntade med spänning på vad du skulle hitta på då Lela hintade lite fint i måndags om att det var du som skulle göra något:-)

    Och du den där tårtan ser riktigt smarrig ut. Kan gärna komma och lämna något liknande här :-)

    SvaraRadera
  10. Vilken rolig twist på temat. Dessutom rolig design, där alla naglarna är med i banan. Jag valde att göra killens favoritintresse på mina naglar. :)
    Men nu är jag sugen på tårta :(

    SvaraRadera
  11. Men skojar du Lela, har du en man som gör tårtor? Håll hårt i honom!

    Manikyren visade på stor kreativitet, men mina ögon drogs hela tiden till tårtan. :-)

    SvaraRadera
  12. Hahaha, va kul! Sitter fortfarande och småskrattar för mej själv, ensam framför datorn. Vilken man som ställer upp så för dej och bloggen, och bakar tårtor. Säger som Nailtastic, håll hårt i honom! :)
    Mitt bidrag kommer upp under dagen.

    SvaraRadera
  13. Hahah mycket tjusigt! Både manikyr och tårta :) Jättekul ide med att du gjorde nail-arten!
    /Rebecka

    SvaraRadera
  14. Ha, ha, ha....får vi se detta idag nu då??
    Angelica, nu GLÖMDE jag ju att beställa pennorna ju!!...och dekorationerna också....ja, ja...får bli nästa gång!
    Hur mycket pengar blev det för mig?

    Ses sedan!

    Annika

    SvaraRadera
  15. Åh, vad skoj! Bowling... Män och kvinnor tänker inte lika :)

    Själv inspirerades jag av min förlovningsring. Jag är så nöjd med hur resultatet blev!

    SvaraRadera
  16. Tårtan ser väldigt god ut och naglarna är hur coola som helst!

    SvaraRadera
  17. Vilken rolig nail art! Tycker det var en jätterolig idé att Thomas skrev och gjorde nail art. Sitter här och småskrattar. Fantstiskt!

    SvaraRadera
  18. Kul med ett så "annorlunda" inlägg :-D. Tror inte att det är så många killar som frivilligt målar sina naglar (annat än svart då).
    Sen måste ju även jag berömma tårtan och fråga även: Kan man få receptet? :)

    Med vänlig hälsning
    /Eva

    SvaraRadera
  19. Hahaha, inte dåligt! Stor kreativitet och otroligt god tårta ser det ut att vara!

    SvaraRadera
  20. Så, med ungefär en kvart tillgodo finns även mitt bidrag till NAS uppe. Som förvarnat - en ganska långsökt spin på det hela.

    SvaraRadera
  21. Hahahaha! Åh Gud! Bästa jag sett på länge!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)