Image Map

16 nov. 2012

Layla - Ultra Violet

Hurvida Skimmerskuggan själv kommer att delta i holofredag eller inte vågar jag inte uttala mig då hon har händerna fulla med annat just. Vi säger ett stort grattis till hela familjen Skimmerskuggan:D

Själv firar jag dessa två underbara ting genom att visa upp Layla - Ultra Violet i dagens ljus.


Tre lager, inte alls så holosjukt så de andra två Layla lacken jag testat. Ganska mycket pigment i det dessutom, inte så där feslila som det gärna annars blir. 



Regnbågarna är väldigt vackra men jag kan inte låta bli att faktiskt bli lite besviken. På Flashback och Mercury Twiglight är regnbågarna så galna och jag får inte riktigt samma känsla här. Nu är det inte ens i närheten att vara ett tråkigt lack, bara inte så där top-of-the-edge. 



Inköpsställe: Harlow & Co
Kollektion: Layla hologram effect 2012

/Lela

17 kommentarer:

  1. Jättefint! Jo, det blir en liten holofredag ur arkivet, Lilleman har sovit en stund nu efter frukost :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Tur att det finns tillgång till arkiv ibland när tiden inte räcker till.

      Radera
  2. Snyggt :-) Men av nån anledning är jag inte så holosugen på hösten...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det gör sig ju bättre på sommaren när solen är framme mer men det är synd att låta bli hololacken bara för den sakens skull. Nu är det ju snart vinter och då kommer solen igen. Fota holo i gnistrande snö är läckert:)

      Radera
  3. Jättesnyggt! Regnbågarna är riktigt fina.

    SvaraRadera
  4. Alltså, om du kommer ihåg det feslila jag visade förra veckan så kan man väl säga att det här är galet underbart i jämförelse. Har inte skaffat mig några Layla ännu men hoppas att jag kan göra det till våren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, jo jag kommer ihåg den. Och i jämförelse är ju detta en höjdare:)

      Radera
  5. Svar
    1. Det är underbart, bara inte superunderbart;)

      Radera
  6. Ser supersnyggt ut! Önskar jag också ägde detta! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julen smyger ju närmre, du får fråga tomten helt enkelt.

      Radera
  7. Tycker ett ord räcker: Snyggt :)

    Med vänlig hälsning
    /Eva

    SvaraRadera
  8. Det ser riktigt fint ut! Jag har inte provat något Layla-lack ännu, men det ser helt klart intressant ut =)

    SvaraRadera
  9. Det är ju fint alltså, det kan man ju inte säga annat. Känns dock som om det finns finare lila bland sista omgången Layla Holos.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)