Image Map

1 nov. 2012

O.P.I - The Spy Who Loved Me

Det sista röda lacket jag testar ur Skyfallkollektionen är det klarröda The Spy Who Loved Me. 



Rött jellyaktigt med flaks i guld. I flaskan syns guldtonen tydligt men på nageln blir det mer gult vilket ger hela lacket en lite brandorange känsla. 
Tre lager med ett lager Seche, lika trevligt att lacka med som kollektionssystrarna. Kändes som att det borde torka ganska fort dessutom. 




Detta är i rödaste laget för min egna del. Ett snyggt lack i klassisk färg som förmodligen är väldigt populär hos andra, fick komplimanger av förskolepersonalen för det. (Som för övrigt förundras över att jag kommer med en ny färg varje dag, ser hur de spanar in dem lite så där i smyg på morgnarna). 
Men jag tror att det finns andra röda som kommer återanvändas snabbare än detta.




Inköpsställe: eBay.com cbnailstore428
Kollektion: Skyfall 2012

/Lela

12 kommentarer:

  1. Alltså, det här gillar jag väldigt mycket. Iaf på dina bilder. Kanske, kanske får hitta hem till mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hoppas jag att mina bilder inte ljuger utan att du gillar det även i verkligheten om du nu klickar hem det.

      Radera
  2. Den här nyansen gillar jag också. Gillar när det går åt mer varmröd nyans. Så denna kan hamna hos mig också till slut. Så du arbetar inom förskola och har så snygga naglar? Wow, bra jobbat!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nej, nej... Jag jobbar verkligen inte på förskola. Stackars barn;) Nej personalen på sonen förskola var det jag menade. Jag jobbar i kontorsmiljö:)

      Radera
  3. Det här tycker jag är helt underbart och av dom två som jag köpt från Skyfall kollektionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du som brukar gilla rött mer än mig kommer nog att stortrivas i detta:)

      Radera
  4. Det här var jättesnyggt, men jag tror inte jag kommer passa i den här nyansen. Jag får njuta av den på andra istället - som på dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vissa lack är trevliga på andra men inte på sig själv, det bara är så:)

      Radera
  5. Jag tycker att det verkar jättesnyggt jag!! :D

    /Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ante mig att du skulle gilla detta;)

      Radera
  6. Svar
    1. Aaahhh, så detta är din färg? Intressant:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)