Image Map

31 okt. 2012

O.P.I - On Her Majesty's Secret Service

Det där lilla extra som saknades i The World Is Not Enough det har de istället stoppat ner On Her Majesty's Secret Service. 


Grå, ganska skir bas med microglitter i blått, grönt, rosa och guld. Minns faktiskt inte hur många lager det är på bilderna, tre eller fyra i alla fall. Och det är fortfarande inte opakt, viss VNL är synlig i rätt (eller fel, beror på hur man ser det) belysning.



Tycker detta lacket är spännande och intressant. Vet att det inte är unikt, finns ett par som släppts på marknaden det senaste halvåret som har likheter med detta. Zoya - FeiFei och IsaDora - Silk Road, inga direkta dupes dock. 
Men det är inte unikheten jag var ute efter, det är ett snyggt lack helt enkelt!



Inköpsställe: eBay.com cbnailstore428
Kollektion: Skyfall 2012

12 kommentarer:

  1. Jag tror jag gillade TWINE mer än OHMSS faktiskt, mycket för att jag har feiFei som ju är ännu vackrare. Men båda lacken är fina, alltså TWINE och OHMSS. Önskar bara Skyfall-kollektionen varit mer spännande. Känns lite trist för att vara en glammig Bond-kollektion.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner precis tvärtom, gillar OHMSS mer än TWINE. Och jag håller med dig, det kunde gott vara lite mer glam i en Bond-kollektion. Det är fortfarande en bra kollektion men kunde varit snäppet bättre.

      Radera
  2. Fint! Men lite synd att det krävs så många lager, det har jag sällan tålamod till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I detta fallet skulle jag våga påstå att det är värt det. Dels för att det är snyggt och dels för att det är så pass lättlackat.

      Radera
  3. Jag gillar't! Fast jag tror inte jag klickar hem det. Det finns finare och mer prisvärda versioner av detta ute på marknaden. Men det är fint! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns ju flertalet liknande så det handlar nog mycket om vilket märke man föredrar.

      Radera
  4. Det är otroligt snyggt! Sen är det ju lustigt, och lite trist, att det ska komma så många liknande lack på samma gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det konstigt, nästan så man kan undra de stora tillverkarna var på samma brainstormingkonferans förra hösten. Eller så har de alla hittat fram till en och samma leverantör av pigment/glitter som hade konkursutförsäljning;)

      Radera
  5. Det ser väldigt snyggt ut, men jag tror jag ska satsa på att skaffa FeiFei istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har FeiFei ståendes men jag har inte testat det ännu, borde kanske göra det för att kunna avgöra vilken jag anser vara bäst.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)