Image Map

1 okt. 2012

Color Club - By Design

I alla iver och glädjeyra över Jewels of the Orient så lyckades jag glömma bort Color Club - By Design. Fy på mig...


Ett aburginlila krämlack som känns helt rätt i höst. Två lager täcker bra, väldigt pigmenterad formula. (akta nagelbanden). Inget topplack på bilderna vilket jag nog egentligen hade föredragit för att få upp riktig glans på det.




Den enda önskan jag har gällande By Design är nog att jag skulle vilja ha ett likadant fast i vinrött;)



Inköpsställe: Transdesign.se
Kollektion: In True Fashion 2012

/Lela

8 kommentarer:

  1. Inte dumt alls, med lite topplack blir det nog toppen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja varför adderade jag inte ett lager Seche?!

      Radera
  2. Svar
    1. Den är höstig och klassiskt snygg:)

      Radera
  3. Just den här färgen är jag lite kär i. Galet fint :)

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Högglans på detta och det blir toppbetyg! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy på mig som inte la på ett lager Seche:(

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)