Image Map

23 okt. 2012

O.P.I - Skyfall

Lacket som namngett hela kollektionen och jag måste säga att jag tycker det förebannat trist att lacket inte är snyggare. Enligt min högst personliga åsikt är detta det fulaste lacket i hela kollektionen. 



Ett högst ordinärt, röd-brunaktigt krämlack. Det är inget som helst på klassiska färger men det minsta man kan begära är att de ska vara snygga. 





Var så pass oengagerad när jag lackade med detta att jag inte ens minns hur många lager det slutade på, tror det var tre. Formulan i övrigt har jag inget att klaga på. Det åkte av lika fort som det åkte på. 




Inköpsställe: eBay.com cbnailstore428
Kollektion: Skyfall 2012

12 kommentarer:

  1. Ja, lite skimmer eller nåt i skulle ju ha piggat upp..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad som helst hade piggat upp detta...

      Radera
  2. Nej, håller med dig helt. blöh.
    "Skyfall" låter som ett MYCKET läckrare lack!
    Jag tänker mig nästan nåt i stil med China Glaze Skyskraper eller så!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skyfall låter ju som om det skulle vara inspirerat av just himlen vilket jag inte kan se att detta är. Och att namnge hela kollektionen efter kollektionens tråkigaste lack verkar obotligt korkat.

      Radera
  3. Jag tycker också det där var särdeles trist :p

    SvaraRadera
  4. Nej, det där gick inte hem hos mig. Skyfall borde vara ett duokromt lack i blått och silver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, det borde hända något spännande i lacket.

      Radera
  5. Ingen höjdare direkt... Inget jag kommer skaffa.
    Vi får hålla utkik i filmen sen för det sägs att den kvinnliga huvudskådisen bär detta lack i filmen med ett guldlack UNDER tipparna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har alltså fått en legitim anledning att se den andra Bond-filmen i mitt liv?;)

      Radera
  6. Jag tycker det är fint! Mycket finare än vad jag trodde att det skulle vara faktiskt. Känns som en bra höstfärg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns jobbigt att ha varit så hård mot det när det faktiskt finns andra som gillar det men jag kan inte gilla det ens om jag anstränger mig:(

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)