Image Map

22 okt. 2012

Ny frisyr

 Jobbat hela dagen, direkt in till stan för att klippa mig och sedan en fikadejt med en god vän. Så har min dag sett ut idag. Nu är jag hemkommen och sitter som en säck potatis i soffan, funderade en kort stund på att lacka om men kom fram till att jag faktiskt inte orkar. Det befintliga lacket får hänga med en dag till. 
Men lite kort på min nya frisyr tänkte jag bjuda på. Aldrig någonsin har jag haft så här kort innan, får se om jag trivs i det eller inte. Än så länge (fyra timmar) tycker jag det är hur snyggt som helst:)




Jag har inte riktigt bestämt mig för vilket tema jag ska välja inför söndags NailArt Sunday så ni får låta hållas till imorgon kväll. Det fixar ni va?

/Lela

7 kommentarer:

  1. Snyggt! Du passar i de:-) Vet precis hur du känner dig, klippte själv för ett tag sen nästan så där kort från att ha haft håret ner till rumpan typ. Men som ensamstående kände jag att ja inte riktigt hade tid lr ork med allt de hår, så blir halv kort ett tag nu + att de är chock rött:-D

    SvaraRadera
  2. Tycker det blev superfint, känns liksom ungdomligt och chict. Superspännande att se vad det blir för tema. På ett sätt vore haloween en idé fast å andra sidan kanske för väntat och klyschigt? ;)

    SvaraRadera
  3. Jättefin frisyr på dig! Jag håller med Gelic ungdomligt och chict. Du ska fortsätta känna dig nöjd.

    SvaraRadera
  4. Mycket klädsamt och precis som de andra skriver lite mer ungt - på ett snyggt sätt!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni:) nu är vi inne på dag två och jag trivs fortfarande med det:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)