Image Map

2 okt. 2012

Persian glitter

Hur mycket jag än fullkomligt älskar Persian Princess så kände jag nästan som ett tvång att göra någonting med detta. Och Nubar - Sparkle Petunia kom nästan som flygande till min hand. I efterhand så kunde matchningen inte blivit bättre än så här! En ton i ton gradient som jag blev löjligt nöjd över.



Översta bilden är tagen i direkt solljus och den undre i skugga med blixt. 
Detta blev en sån där nailart som är svår att låta bli att titta på, är inne på andra dagen med detta på nu och jag gillar det fortfarande lika mycket!

/Lela

15 kommentarer:

  1. Hur snyggt som helst! Du är en sådan inspiration för alla oss Nagel Noobs....:)

    // Klara

    SvaraRadera
  2. Coolt!
    Ton-i-ton-gradients är faktiskt snyggt...
    Har inte tänkt på det förut...
    Måste provas nån dag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ton-i-ton är tacksamt på många sätt. Dels är det snyggt och dels så behöver man inte vara så petig vid appliceringen:)

      Radera
  3. Jag älskar hela Sparkle kollektionen just för alla snygga ton-i-ton gradients man kan göra med dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var nog dina ord som viskade i mitt undermedvetna för jag vet att du sagt detta innan. Och du har så rätt, ett lätt lack att göra ton-i-ton gradients med:)

      Radera
  4. Supersnyggt! Tänk vad glad man blir över så "små" saker som att hitta ett matchande nagellack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt att det inte behövs mer än dessa små saker för att göra en lycklig?;)

      Radera
  5. Väldigt festligt. En riktig partymanikyr!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, håller med. Synd att jag inte har haft något party att gå på dessa dagarna;)

      Radera
  6. Det gjorde du verkligen rätt i, vilket snyggt tillägg!

    SvaraRadera
  7. Det här var fantastiskt galet snyggt och märkte den i dag först nu då jag har tid att bläddra runt lite! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)