Image Map

11 okt. 2012

Gina Tricot - Line Up

Hur kär jag än må vara i många av lacken från Jewels of the Orient så måste jag erkänna att det var skönt att plocka fram något annat ur lådan. Och annat blev det, både till märke, färg och finish.



Line Up från Gina Tricot. Ett marsipangrönt blankt krämlack. Bilderna är mer åt det lysgröna hållet, fick inte fram den rätta färgen hur mycket jag än pillade på inställningarna. Men färgen som är i underkant på naglarna, dvs i skugga är ganska nära sanningen.





Var ett tag sedan jag lackade med Ginas lack nu men det var en fröjd att jobba med detta. Lättarbetad formula som täcker snyggt på två lager. Torktiden kan jag inte uttala mig om då jag inte hade tid att låta det torka på egen hand utan hjälpte till med ett lager Seche. 
Det har skrivits förr och det kommer skrivas igen, Ginas lack är värda sina få slantar. Ett av de bästa budgetmärkena där finns på den svenska marknaden just nu skulle jag tro.

Behöver knappast tillägga att jag gillar denna färgen va?




Inköpsställe: Gina Tricot Kalmar

/Lela

17 kommentarer:

  1. Och jag håller bara med dig återigen, Ginas lack är verkligen ett av de mest prisvärda som står att finna där ute. Grymt snygga, trevliga egenskaper och så pass billiga. Även om jag aldrig sviker China Glaze som mitt kärleksmärke nummer ett så är nog Gina rätt högt upp med!

    Och Line up ser fint ut! Jag har kollat på det i affären men jag tror inte att det skulle passa mig. Men vi får se! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig brytt mig om jag passar i lacket eller inte utan går enbart på om jag gillar färgen. Och denna färgen gillar jag, mycket:)

      Radera
  2. Det var mycket bättre än Isadora lacken tycker jag ^^ Ibland känns det som man behöver en paus från allt annat med ett grönt lack, liksom landa i det lite innan man kan gå vidare med annat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du är något på spåret där, grönt sätter ner foten lite och låter en gå vidare:)

      Radera
  3. Men va faaaan... Måste jag gå till Gina Tricot igen?? :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte att någon tvingar dig till det Linda men om du vill vara stolt ägare av Line Up får du nog pallra dig dit ytterligare en gång till;)

      Radera
  4. åh, jag har precis köpt sex lack inne på Gina förra veckan. Går nog dit imorgon igen, haha. Fantastisk färg!

    SvaraRadera
  5. Snyggt!! Perfekt en trist höstdag!!
    Ginas lack är över förväntan faktiskt!
    Bättre än Depend!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja den lättare upp stämningen. Ja och om inte annat så gör de roligare färger än Depend.

      Radera
  6. Härliga färg! Den här vill jag också skaffa mig :) Äger inga ginatricots men kanske blir ändring på det nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittar du inga kläder där hittar du nästan garanterat ett nagellack att ta med hem istället;)

      Radera
  7. NAJS! Jag har letat mig galen efter ett lack i rätt gröna neon-nyans för att matcha klockan på jobbet. Går ju klädd i väldigt anonyma kläder på jobbet så är skönt att pigga upp lite. Får väl bli ett besök på Gina snarast!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)